В музиката през XIX век взаимодействието на творческите умове често води до създаването на трайни шедьоври. Такъв е случаят с репертоара, включен в този албум, в който преплетените животи и творчески обмен на Роберт Шуман, Клара Шуман и Йоханес Брамс формират фона на едно завладяващо музикално пътуване.
В основата на тази колекция е Концертът за виолончело на Роберт Шуман - произведение с несравнима красота. Написан в период на интензивно творческо сътрудничество между Роберт и Клара, този концерт отразява не само великото творчество на Роберт като композитор, но и непоколебимата подкрепа и артистична проницателност на Клара. Споделената им отдаденост към музикалното изкуство, съчетана с дълбоката им емоционална връзка, насища този концерт с рядко срещано чувство на близост и експресивност. Концертът на Роберт Шуман се допълва от "Три романса" на Клара Шуман, първоначално написани за цигулка и пиано, но тук транскрибирани за виолончело от Хироаки Ямагучи. Близките ѝ отношения с Роберт Шуман и възхищението ѝ от Брамс несъмнено оказват влияние върху композициите ѝ, в резултат на което се появяват произведения, които са едновременно нежни и завладяващи, в неповторимия стил на двамата гиганти на романтичната епоха.
Триото от шедьоври завършва с Кларинетно трио от Брамс, свидетелство за трайното приятелство и артистично сътрудничество между Шуман и Брамс. Чрез творчески обмен тези велики композитори създават връзка, която надхвърля обикновеното приятелство, вдъхновявайки се взаимно за нови висоти на музикалното изразяване. Tози албум е свидетелство за преобразяващата сила на артистичното сътрудничество и за трайното наследство. Чрез музиката на Роберт Шуман, Клара Шуман и Йоханес Брамс ставаме свидетели на непреходната красота на човешката връзка и на дълбокото влияние на сродните души в творческия процес.
Роден в семйство в Сеул, потопено в класическата музика, Сунг-Уон Янг /Sung-Won Yang/ присъства на многобройни концерт благодарение на ролята на баща му като първо поколение корейски цигулар. Въпреки че някои изпълнения оставият трайно впечатление, много от тях са твърде дълги и сложни за младия Сунг-Уон. След като започва да свири на пиано на петгодишна възраст, на седем години бързо се насочва към виолончелото. Решаващият момент настъва по време на първия му рецитал за виолончело, в който участва легендарният Янош Щаркер. Изпълнението му, характеризиращо се с чист тон и достойно присъствие на сцената, запалва страст в Сунг-Уон Янг, която не може да бъде обяснена метафизично. Продължавайки пътуването си, той си спомня за вътрешния пламък, който го свързва с изразителността на музиката и наследството на онези, които са проправили пътя преди него. Носи огъня с уважение, като разбира тежестта на историята и преобразяващата сила на класическата музика. Целта на Сунг-Уон Янг е да предаде топлината и блясъка на този пламък, като почете наследството на Янош Щаркер и допринесе за вечния гоблен на тази форма на изкуство. Сунг-Уон с гордост работи и като професор в Университета Йонсей в Сеул и заема позицията на гостуващ професор в Кралската академия на музиката в Лондон.