Макар и посмъртно, Лучано Павароти /1935-2007/ ще бъде почетен със звезда на Алеята на славата в Холивуд. Незабравимият италиански тенор ще бъде удостоен с 2730-тата звезда на Холивудската алея на славата, разположена на булевард „Холивуд“ в Лос Анджелис, Калифорния. Официалната церемония е обявена за 24 август 2022г. и на нея ще присъства дъщерята на артиста Кристина Павароти, която ще получи наградата от името и на останалите му наследници. Диригентът Джеймс Конлон, в качеството си на музикален директор на Операта в Лос Анджелис, също ще бъде там, за да произнесе слово по случая. Събитието ще се предава на живо от Холивудската търговска камара, която администрира Алеята на славата в Холивуд, на своя сайт walkoffame.com.
Поредица от събития на 24 и 25 август в Калифорния, наречени „Лучано Павароти – звездата“ /„Luciano Pavarotti – the Star”/ ще съпътстват церемонията и ще бъдат подкрепени от италианското Министерство на културата, регион Емилия-Романя, градовете Модена и Пезаро и ръководството на Росиниевия оперен фестивал. На американска земя ще бъде припомнено едно легендарно изпълнение – „Реквием“ от Верди, с участието на българския бас Николай Гяуров, заедно с Павароти, Рената Ското и Мерилин Хорн в солистичните партии, Симфоничния оркестър на RAI в Рим и хоровете на RAI в Милано и Рим, дирижирани от маестро Клаудио Абадо – видеозапис от базиликата Santa Maria sopra Minerva през 1970г. Освен това, ще бъдат показани и пет изпълнения от последните три рецитала на тенора, които той е изнесъл в Миланската скала през 1983г., както и нов късометражен документален филм на Джанлуиджи Токафондо, отново под заглавие „Лучано Павароти, звездата“ /„Luciano Pavarotti, la Stella“/.
Ще има и изложба, посветена на Лучано Павароти, която ще бъде разположена в Музея на „Грами“. Сред нейните експонати се очаква с голям интерес точно тази партитура на Вердиевия „Реквием“, която е използвал самият певец при дебюта си в творбата през 1967г. в Ла Скала, под диригентството на Херберт фон Караян. Нотният текст представлява особена ценност, защото тук артистът е събирал различни фрази и автографи на много от диригентите, с които впоследствие е интерпретирал произведението, и то в продължение на цели три десетилетия.