Днес отбелязваме Световния ден на радиото, театърът на въображението, една високоефективна медия с неоспорими предимства.
За да го отбележат този ден, bTV Radio Group, част от която е Classic FM, заедно със Световния алианс на радиото и EGTA, асоциацията на търговските къщи за телевизионна и радиореклама, разкриват 7 причини, поради които радиото е ефективна медия за изграждане на марки. Завладяващите прозрения и аргументи, често забравяни от маркетолозите, са подкрепени с данни и изследвания от цял свят.
Ето само няколко от изключителните предимства на радиото:
"Радиото насърчава общуването, предизвиква емоции и ефективно привлича вниманието на слушателите. То служи като идеален партньор за маркетолозите, които се стремят да се свържат с огромна потенциална аудитория и да изградят своите марки в сигурна и надеждна среда." Тиери Марс, директор "Радио", egta
"Радиото често се възприема само като медия за активиране, най-добра за бързо излъчване на тактически послания и изграждане на честота. Големият обхват на радиото обаче, съчетан с ефекта му на подобряване на настроението на слушателите, както и фактът, че то може да бъде лесно достъпно и слушано, съпътствайки широк спектър от поводи за слушане, означава, че то е в състояние да играе по-широка и амбициозна роля за марките, особено за изграждането им. И това е доказано по целия свят." Луси Барет, директор клиенти, Radiocentre UK.
Отпразнувайте Световния ден на радиото заедно със Световния алианс на радиото и egta, като споделите страстта си към радиото в социалните мрежи, използвайки хаштаговете: #WorldRadioDay #Radio #BrandBuilder.