Откакто стана генерален мениджър на „Ла Скала”, Александър Перейра буквално бе залят от ангажименти, от една страна, свързани с балансиране на бюджета, а от друга- с привличането на млади таланти. Но най-голямото предизвикателство, а може би и най-странното, от което той се плаши най-много, това е шумният подраздел на публиката. Италанските медии вече ги наричат „съскащите хулигани”. Това са малка част от традиционните посетители на Миланския оперен театър , който не се стесняват да освиркват оперните артисти, ако те не са изпълнили съответната ария с правилното вибрато или за момент са преминали в друга тоналност. Перейра е начело на „Ла Скала” вече пети месец и все още не може да се справи с тези врагове, които се опитва да успокои и омиротвори с думи. „Имам на разположение най-добрите певци, но те не желаят да излязат на сцената, защото са уплашени, някои от тях дори до смърт”, коментира той пред 100 от членовете на Асоциацията за приятелство с публиката. Срещата бе проведена при закрити врата, уточнява италианският всекидневник „Кориере дела Сера”. „Ние вече не можем да си позволим това. Другите оперни театри издигат своя престиж и атакуват нашето превъзходство”, споделя Перейра.
През декември миналата година по време на откриването на сезона с еклектичната продукция на „Травиата” от Верди, „съскащите хулигани” демонстрираха своята мощ, като яростно освиркваха полския тенор Пьотр Бечала по време на финалите на отделните части от операта. Преди това недоволните провокатори бяха взели на прицел Роберто Аланя. От гласовитите почитатели пострадаха сопраното Катя Ричарели и самият Лучано Павароти. Александър Перейра получава следната оценка за тези случаи от предишния генерален мениджър Стефан Лиснер: „Публиката в „Ла Скала” винаги е била опасна, но сега е повече от всякога. Резултатът е налице в останалата част от света. Певците казват „Там са луди. Не си струва да отида в този театър”. Но ако ние работим усилено, ще се справим. Този проблем е по-сложен, отколкото намирането на финансови средства или млади изпълнители”. Според Джино Вецини, председател на Асоциацията, размирната публика е просто „маргинален елемент”, чието недоволство напълно „не е на място”. По думите му, „ние си запазваме правото да бъдем реагираща публика. По-добре е да има реакция, отколкото да се стои мълчаливо в залата, но не и да се подхвърлят подигравки и освирквания”.
Роденият във Виена Александър Перейра заяви, че желае да настъпи нова ера на учтивост и щедрост от страна на публиката в 236-годишният италиански оперен театър. 66-годишният генерален мениджър на „Ла Скала”, а също и артистичен директор на Залцбургския фестивал, смята, че това ще бъде ценно особено за младите певци. „Ще поискам 100 % и повече от всеки артист. Но дори и Павароти е имал слаби вечери”. Музикалният директор на „Ковънт Гардън” Антонио Папано, който предстои да гостува в „Ла Скала” през следващия месец с операта „Троянци” от Ектор Берлиоз също бе цитиран от „Кориере дела Сера”. „Кой не се страхува от освикрващите? Но животът е твърде кратък, за да губите време в размисъл за тези неща. Аз съм работник. Аз върша работата си и се надявам да бъде оценен”, коментира той.