Във Foundling Museum (Музея на изоставените деца) в Лондон бе открита изложбата ”By George!”, която разкрива образа на Георг Фридрих Хендел не само като композитор, но и като филантроп. Експозицията е отворена до 18 май 2014г. и се допълва от фондовете на Колекция Хендел на Джералд Коук, които са запазени в музейния архив. Изложбата съвпада с отбелязването на 300 години от коронацията на Джордж І -Крал на Англия (1660-1727), произхождащ от Хановер (Германия), който дава началото на Хановерската династия във Великобритания. Въпреки че Джордж І се възкачва на престола на 1 август 1714г., изложбата изпреварва официалната дата, за да покаже проблемите, пред които се изправя бъдещия владетел. От интронизацията и по време на своя Крал Джордж І поверява официалното музикално творчество на Хендел, който де факто заема поста Кралски капелмайстор. Причината е, че композиторът няма британско гражданство и по закон не може да бъде избран за тази длъжност. Ето защо за тази цел е бил назначен Джон Екълс (1668-1735, Кралски капелмайстор от 1700г.). Малко известен факт е, че Хендел е бил „управител” на Болницата за изоставени деца, основана през 1739г. в Лондон. Днес тя продължава да съществува като благотворителна организация, насочена към децата, под името Coram. Хендел е бил един от най-щедрите дарители на тази болница: подарява органът на капелата, композира за институцията и преди всичко дирижира всяка година изпълнението на оратория „Месия”, което събирало достатъчно средства за целогодишната издръжка на лечебното заведение. Хендел дарява и цялата партитура на „Месия”, за да може произведението да се изпълнява и след неговата кончина. Освен това, заедно с другия „управител”, художникът Уилям Хогарт основават първата обществена галерия за изобразително изкуство в Лондон и създават форми за събиране на средства за филантропия чрез изкуството. Сред изложените експонати в тази изложба са партитурата на „Месия”, завещанието на Хендел и други материали, съхранявани в болницата заедно с материали за коронацията на Джордж II през 1727г. Тук са и ръкописите на химна „Садок Свещеникът”, „Ода за рождения ден на Кралица Анна” и слабо познатите „Уроци за принцеса Луиза”, които Хендел композира, за да обучава малката принцеса да свири на пиано. Има инструменти и графичен материал, предоставени от фондовете на Британската Библиотека, Двореца Ламбет и Националната портретна галерия.