Грант Лебьоф с първо обучение за продажби в България

Грант Лебьоф с първо обучение за продажби в България

На 21.11 в Интер Експо Център

Грант Лебьоф, наричан още “Гари Каспаров на продажбите”, ще изнесе своя първи семинар у нас на 21 ноември в Интер Експо Център, София. Англичанинът ще представи новите продажбени принципи и установени техники на третото издание на семинара “King of Sales”.
Грант Лебьоф е член на The Institute of Direct and Digital Marketing и The Institute of Sales and Marketing Management, а издания като Daily Telegraph, The Independent, The Financial Times, The Daily Mirror и The Sun публикуват статии за неговите постиженията в сферата на продажбите. Грант е и чест гост на BBC Radio, където дискутира актуални теми от своята обаст, а неговата първа книга, Sales Therapy, разкрива пред бизнеса една нова и високоефективна философия на продажбите. Като една от най-продаваните книги в Кралството, Sales Therapy бързо попада в топ 10 на Amazon.com.
В своята работа Грант се фокусира върху адаптирането към технологичните промени и развитието на онлайн комуникациите, съпровождащи продажбите. За него голяма част от старите продажбени модели са излязла от употреба отживелица, която той замества с иноваторския си подход към темата. Както той често казва: “За да имаш успешна кариера в продажбите, трябва да можеш да предизвикаш мисленето на клиента”.
На въпроса какво означава да си специалист по продажби в днешно време, Грант Лебьоф отговаря така: - Преди всичко, трябва да си добре осведомен за случващото се в тази сфера. Всъщност това е работа, далеч по-сложна, отлкото се смяташе до скоро. За да си успешен в кариера в продажбите, трябва да можеш да предизвикаш мисленето на клиента, да решиш проблемите му, да задвижиш вътрешна политика и да покажеш проницателност. Всичко това трябва да бъде добре артикулирано по лесноразбираем начин.
Един от най-търсените консултанти и лектори в областта на продажбите ще дойде в София, за да отговори на въпросите:
- Какви са критериите на купувача, за да извърши покупка?
- Как да използваме социалните и дигитални платформи за продажби?
- Каква е мотивацията на купувача и как да използваме това знание?
- Преходът от икономика на услугите към икономика на преживяването и как да се приспособите?
 - Защо да си продавач-консултант вече не е достатъчно и с какво да заменим старите похвати?

Повече информация за Грант Лебьоф и какво той ще представи на “King of Sales”, можете да видите на сайта на събитието: http://kingofsales.eu/grantleboff

Организатор на събитието е фирма Web and Events.