Дизайнерката разработва моделите на облеклата, които да бъдат част от новата визия на Английския национален балет. Кампанията включва изграждане на обновен уебсайт и изработване на усъвременено лого. Според Вивиан Уестууд „трупата трябва да покаже своя млад състав, който има какво да каже“. 72-годишната моделиерка, често наричана „третата кралица на Великобритания“, работи в екип с дизайнерската агенция „Beautiful Meme“. За творческия директор на агенцията Том Шарп „кампанията ще представи интензивността и креативността на всеки един балетист или балерина вместо да се разчита на стандартната визия за един балетен състав по време на постановка. Уважаваме традициите на балета, но ще се опитаме да очертаем посоките на развитие и да отразим предизвикателството, което представлява този вид изкуство “. Според Тамара Рохо- артистичен директор на Английския национален балет, това взаимодействие с фотографи, стилисти и дизайнери е едно своеобразно партньорство, което трябва да продължи. „Искрено съм развълнувана, че Вивиан Уестууд се съгласи да използваме нейните колекции за нашата кампания“, коментира Рохо. Тя твърди, че „това е сбъдната мечта за всеки, които иска да работи с личности от такъв ранг като този на Уестууд. Облеклата й са уловили съзидателността и амбицията на нашите танцьори, които чрез своите движения, създават още по-голяма раздвиженост на нейните модели.“ Междувременно Английският национален балет представя през януари и февруари 2013г. спектакъла „Спящата красавица“ по музика на Чайковски. Продукцията бе определена неотдавна от британското издание „Гардиън“ за „постановка, която е способна да вдъхнови не едно, а две поколения“.